onsdag 30 mars 2011

Goddagens..

En lite suddig dagens blev det tyvärr, men såhär ser fyndet ut som jag gjorde igår på Kapp Ahls flickavdelning...Ja, flickavdelning..men det är strl 170 på den så det är inga problem o komma i den!=) Brukar fynda lite då o då på flickavdelningar, för det brukar finnas snygga o lite billigare kläder där..haha..låter inge snål heller?!=P Men det är kul o fynda, nog för att den här kanske inte va så jättebillig 249.- riksdaler gick den på o snygg som få! =P
Halsduken köpte jag på kryssningen för ett tag sen, linnet Gina Tricot o tightsen är från Nelly.com..stövlarna La Redoute..
Brillorna är på för att jag ser ut lite grann som en kines, trötta o svullna ögon ä rkanske inte så roligt o se då är det lite bättre med dessa som jag hittade på förra årets Peace and Love..
Det blev kanske inte så jättemycket sol o d-vitamin, men jag var o handla lite mat iaf o fick skjutsa hem Jon-E eftersom hans bil strejkade..haha..fler än jag med bråkiga bilar =P Fick en kram o en puss på kinden som tack o det gjorde mig så glad att det nästan är löjligt..=P
Nu har jag röjt ihop lägenheten så det ser ut som om någon bor här igen o nu ska jag iväg o kika lite på en affär här intill..har ju presentkort kvar sen i julas=D
Byyyeee!

Inga kommentarer: