söndag 13 mars 2011

Cat vs Cat

Bild: Pinterest.com
Det har pågått en fight i mitt huvud o min kropp den senaste tiden, kroppen vill en sak, förnuftet en annan o mitt hjärta bara skriker åt mig "ÄR DU DUM I HUVUDET??"
O ja, det är en befogad fråga o nu har jag till o med ställt den till mig själv högt...alltså pratat med mig själv..på riktigt!=/ Synd bara att det inte hjälper så mycket...det är ju fortfarande samma tankar, samma känslor o åsikter som åker runt. Missförstå mig inte nu, jag sitter inte här o snackar med mig själv som en galning, men jag vara bara tvungen o säga frågan högt, för o se om jag hade ett bra svar...men neej, inget nytt under solen här inte.
Hur långt räcker egentligen kärleken, krävs det så mycket mer än den?
Kommentarer är mer välkommet än någonsin!

Inga kommentarer: