fredag 11 mars 2011

En dålig dag..

Idag har varit en sån där dag, jag vaknade o mådde skit. Kände verkligen att mitt humör inte var det bästa.. Så då tänkte jag att en film kanske piggar upp..kollade på Blue Valentine som jag skrev om för några dagar sedan. Big mistake!!BIG! HUGE!
Det sämsta man kan göra är väl o titta på en sorglig kärleksfilm, där allt bara blir skit! (Förlåt om jag förstör filmen för någon nu men..) Jättebra skådespelare osv men jäklar vad den drog ner mig ännu mer! Grät till filmen, grät över en del annat som pågår i mitt liv o i mitt huvud...sen somnade jag o sov i några timmar. Vaknade halv fyra!!!=O
Känner mig något gladare o kommer väl o bli gladare då jag snart ska iväg o kika på film med Kim o Jon-E=), men känner mig som en deg i huvet som någon bankat skiten ur o som två streck till ögon. Men det kunde ju vara värre eller hur?
Så vad göra för att peppa upp sig lite mer...jo, lite skön musik kanske??

Älskar Eva Eastwood o hennes musik! Fick precis höra att hon ska tydligen spela i Sundsvall om en månad ungefär på en HotRodmässa. HAde ju kunnat ge allt för o vara där, men det är då jag ska iväg med jobbet på kryssning. Så det får väl bli nån annan gång.=/ Men lyssna på musiken kan man ju göra ändå!=D

Inga kommentarer: