tisdag 15 mars 2011

Mycket o ingenting..


Jag var hos psykologen idag, det var tre veckor sedan jag var där sist. Innan jag gick dit kändes det som att jag hade massor o prata om, med tanke på dom turer som varit de senaste veckorna, men när orden ramlade fram så var det inte ens hälften av allt jag tänkt på. Eller oxo var det det, ärligt talat jag minns inte riktigt vad jag sa idag. Lite knepigt det där, ibland känns det som att min kropp går på autopilot o jag är någon annanstans. Låter det knäppt?
Jo, jag vet..men ibland går dagar förbi, till o med veckor där jag inte minns hur jag mått, vad jag gjort, hur jag betett mig osv... Men jag har ju levt, pratat, umgåtts osv..min kropp har gjort allt det där åt mig, utan mig. Autopilot.Okej, snacka om att jag pratar mig själv in i ett hörn där jag snart inte kan neka till frågan "Har du helt förlorat förståndet??"=P
Ikväll var Kim här, vi planerade lite inför sommaren o stundande festivaler=) o för ett litet måleriprojekt som jag ska försöka mig på i hennes "walk in closet"..ska bli intressant o se hur det blir. Jag glömmer lätt bort att umgås med folk på vardagskvällarna, varför förstår jag inte när det är så skönt o bara ha nån o sitta o slöprata med såhär som vi gjorde ikväll, man behöver ju inte göra nåt speciellt.
Men nu, måste jag dra mig själv i säng innan jag tuppar av här o nu..
God natt töser o pågar..
Vi satt även o kollade efter några snygga gummistövlar...man vet ju aldrig, en festival kan ju bli mer åt det här hållet oxo=P

Inga kommentarer: