torsdag 3 mars 2011

Glöm bort bekymmer, sorger o besvär..

Bild: Jon-Erik Larsson

Är det inte märkligt vad lite solsken kan göra med en?? Jag har blivit lite smått hispig de senaste som solen har varit framme.=) O då menar jag hispig på ett bra sätt, jag kan knappt sluta le o allt känns liksom mycket lättare! Nu går det verkligen åt rätt håll!
Angående mitt inlägg förut om hur jag ska göra, så går det sakta men säkert framåt så får jag se hur allt löser sig. Det är bara o ta det lite lugnt, så blir det nog bra till slut.
Nu ska jag ta o göra mig i ordning lite, jag ska hämta Kim vid fem o så blir det lite filmkikande ikväll!
Har precis betalt en till kryssning oxo förresten..haha..men denna gången blir det med jobbet. Vi åker i mitten av april o det kommer bli intressant o se hur den resan går!=P Jag är inte ensam tjej iaf, som tur är!=) O så ska jag eventuellt till fjällen i slutet av den här månaden oxo i några dar...jösses jag riktigt ser hur pengarna får vingar o flyger iväg!=P Men det är bra o ha något o se fram emot o jag känner på mig att den här våren kommer att bli bra!=)

Inga kommentarer: