söndag 27 mars 2011

Lite snack om otrohet..


Igår då vi satt i bilen på väg till Stockholm(som alla vet så hamnade vi i Gävle istället=P), så lyssnade jag på P3 då de pratade om otrohet. Ett ämne som både upprör o berör många människor. Många är dom som blivit bedragna o många är dom som bedragit.
Men iaf, det jag reagerade på var då de tog upp en grej som Rodney (en kille som tydligen är med i årets Big Brother som jag inte förstår att folk vill titta på, även om jag inte sett denna säsong just) sagt om ämnet otrohet..
Han sa att det finns en otrohetsgen hos killar, som gör att de är otrogna. Närmare 25 % av alla killar har den genen o den gör att de inte kan vara trogna!=O Hahaha..
Alltså snälla nån, jag blir nästan rädd då jag hör om folk som är så otroligt korkade att de kan säga nåt sånt här o tro på det oxo!
Han berättade oxo att den senaste tjejen han varit med, hade han varit otrogen mot nitton(!) gånger, men tjejen han är förlovad med nu(vilket de gjorde typ en eller två veckor efter de träffats i programmet..mina anm.) hon vet ju att han har den där genen o hon har accepterat det så det kommer inte att bli några problem!
Jösses amalia..haha..herrejävlar vilka dumma människor det finns.

Inte nog med att han idiotförklarar sig själv i o med att han säger dessa ord, men han drar med sig 25% av alla killar oxo o påstår att de är svaga varelser som inte kan tänka för sig själva, utan bara följer kuken o vad den vill knulla (ursäkta mina ord)!
Ja ja, mer vikt behöver man väl inte lägga på detta geni.. Men så sas ju lite mer grejer oxo..

Att vissa vetenskapliga studier(tror jag de sa att det var, lite osäkert vart de fått infon ifrån) visar att det finns en slags gen eller vad man kan kalla det hos karlar som gör att de, lättare o oftare är otrogna, än vad kvinnor i regel är.
Det finns ingen siffra på hur vanligt det är, men teorin var den att eftersom kvinnor har ett ägg o männen flera spermier, så är det mer logiskt att en kvinna binder upp sig vid EN man o att en man vill ut o "sprida sin säd". Därför säger oxo vissa att det är ett värre svek om en kvinna är otrogen än om en man är det...
Ska vi slå vad om att det är nån dum karl som suttit o koka ihop dessa teorier??!! Sanslöst idiotiskt o jag vet inte om jag ska skratta eller gråta..jag tror jag gör både och..

Det var allt för mig..hej..

Inga kommentarer: