tisdag 22 mars 2011

Dessa jäkla karlar..=P

Undra hur många gånger jag skrivit arga inlägg på den här bloggen om karlar?? Haha..det är nogen par stycken. =P
Då jag åkte hem från jobbet idag så tänkte jag ihop ett till, ett riktigt argt inlägg..nej mer ett förbannat inlägg! Är dock något lugnare nu, efter att ha dels pratat av mig med en par vänner o efter att ha knatat ett varv runt stan i hundraåttio av ren frustration=P
Men det finns nämligen en karl på jobbet, som har en förmåga att behandla mig på det där irriterande "lilla gumman" viset! Egentligen finns det väl fler, men en är extrem!
Han är en stor anledning till en par av de andra inläggen där jag är förbannad över karlar som bara tar för givet att jag inte kan något eller orkar något.
Men han lyssnar knappt på vad jag säger o tittar desto mindre på mig då jag väl säger något. O tittar han på mig så gör han det med ett litet fånigt leende o huvudet lite på sned, det enda som saknas är klappen på axeln eller huvudet mitt o att han säger "tänk inte på det du lilla gumman!!" Åh..det är ju så man vill klappa till honom på fläcken!
Det vore ju dumt o tro att "trots" att jag är tjej, så kanske jag har något vettigt o komma med??!!
Han har oxo en förmåga att kunna göra sig lustig över mig inför andra på ett sätt får mig att vilja ta på mig de vassaste klackarna jag har o stampa dom hårt någonstans där jag vet att det gör ruskigt ont o han skulle pipa som en liten mus!
Nej, usch nu blir jag irriterad igen...så nu släpper jag ämnet o går o tar en dusch.
"Lilla gumman sa du...eller??"=P

1 kommentar:

sandra sa...

Ja men det händer allt för ofta det du! Jag håller fullständigt med dig, blir väldigt irriterad med dig nu när jag läste detta! Också blir jag väldigt nyfiken på vem det var denna gång? ;)