tisdag 29 mars 2011

Nån timme fylld av barn..

Innan jobbet igår så ringde Linda o hörde om jag inte kunde komma ner på stan en sväng innan jobbet..sagt o gjort, jag klädde mig lite snabbt o mötte upp henne o Alfons..
Tittut..=)
Jag var tvungen o käka lunch, så Alfons tog ett mellanmål=P
Då vi satt oss, så kikade Annso förbi som var ute o gick med lilla Noelle..som sov först..
..men slog sedan upp sina fina blå=) ( dock något förskräckt av min blixt=/)
Vi sprang även på Linda Honak o hennes två döttrar.. Den ena av dom, Samira, är väldigt förtjust i Alfons o lämnade inta gärna hans sida=)
Det blev nån timme fylld av barn o jag insåg ännu tydligare, vilka olika liv vi lever=/ O hur långt jag bort det livet är för min del..
Men härlig o roligt o träffa allihop=)
Det blev även en grej shoppat..=P..bild kommer=)

Inga kommentarer: