söndag 13 mars 2011

Ibland når solen inte ända fram..

Okej, vad händer? Solen skiner o jag ligger inne under filten...=/ Låter inte riktigt rätt va? Men allt är inte riktigt rätt heller så jag pallar inte starkt solljus idag. Igår klarade jag det inte heller, men då pga att jag var bakis=P Så jag var lugn igårkväll, tittade på film o var näst intill levande död.
Filmen jag såg, var The Kings Speech..väldigt bra, kanske lite seg...men otroligt bra skådespel av Colin Firth(förstår Oscarn nu) o dessutom roligt o se Helena Bonham-Carter i lite annorlunda roller(läs vanliga o inte i en Tim Burtonfilm)

Tårar har fallit idag, mina egna o någon annans o det gör fortfarande ont. Mer än så vill jag inte skriva för jag vet egentligen inte vad som händer..
Nu blir det till o kolla på nån film tror jag...tänk om någon snäll själ skulle vilja komma förbi med lite thaimat åt mig=P Skulle uppskattas, men varning utfärdas för jag kan nog skrämma livet ur vem som helst med mitt utseende idag..

Inga kommentarer: