söndag 27 mars 2011

Fynden från igår..

Här kommer bilder på vad jag handlade igår..
Världens sötaste lilla portmonnä, som innehåller en väldigt glittrig o fruktigt doftande läppglans..kunde bara inte motstå den=P 20 spänn på Designtorget..
Andra prylar jag hittade på det stället var de här..
Retroinspirerade drinkunderlägg..
En emaljalmanacka med Betty Boop..Älskart!=D
Ett kastrullunderlägg(det heter väl så va??=/) rutigt på ena sidan o virrvarr mönster på andra..85.-
På Lindex slank de här tre trosorna med mig hem..
O på Ur o Penn hittade jag ett armband som ser ut som en orm som slingrar sig runt handleden o några andra silverarmband oxo..kommer tyvärr inte ihåg priserna=/ Ringen kommer från Glitter o inte den minns jag priset på heller..
Sen hade jag så svårt o bestämma mig för vilket par jag ville ha av dessa, så det blev bägge två som fick följa med hem.. 29.-/st på Ur o Penn..
Peace out..=P

Inga kommentarer: