onsdag 9 mars 2011

In bed with..

God morgon..eller god förmiddag eller vad man nu säger.
Ligger fortfarande i sängen!? Inte för att jag inte orkar kliva upp, för det gör jag...jag har bara ingen lust, för min säng är såå skön! Först tänkte jag "Jag måste ju kliva upp, klockan är mycket o jag har en hel del o göra!" Men så tänkte jag "Nej, det jag har o göra kan vänta o jag kan unna mig en dag i sängen innan jag ska iväg o jobba..så det så!" Sagt o gjort. Klev upp för att hämta datorn o frukost. Upptäckte att jag inte hade nån frukost..FAN!
Men såg då semlan som jag tog med hem från jobbet igår(vi hade nämligen fått semlor eftersom det var fettisdag igår!) "Hmm...semla till frukost??" Efter en snabb titt ner på min mage o mina lår, som egentligen är i stort behov av motion o lite nyttig mat, så bestämde jag mig "I'll think about that tomorrow" i sann Scarlett O'Hara anda.
Så semlan blev min frukost o intogs i sängen, liggandes framför datorn...jösses vad skönt det kan vara o vara själv ibland=P (Sen hur magen mår efter detta brutala uppvaknande, det är en annan, något FÖR privat historia=/)
Gör jag något vettigt då, när jag ligger här o myser med datorn på magen...nja, surfar, kollar bloggar, kollar fejjan..det här är nog det mest vettiga, att jag skriver ett inlägg!=P
Kanske ska dra en film innan det blir en dusch o sedan off to work igen.. The Runaways tror jag bestämt att jag ska kolla in, har ju tänkt se den sen i somras så det är nog dags!



Japp..så är det..Puss!

Inga kommentarer: