söndag 27 mars 2011

Glada miner, smaklösa viner o vilda diskussioner..


Såhär var min lördagskväll...
Jag var glad o pepp trots dagens bilproblem=P
Vi gick till Nisses bror Claes(längst till höger) som bara bor en liten bit ifrån mig..Roger var oxo där..
Natalie som är Claes flickvän kom hem o var pepp hon med på utgång=)
Jag hade köpt ett vin jag aldrig druckit förr o det smakade...ingenting! Jättekonstigt..
Jag hade nåt minne av att den här körsbärsölen var god, sen jag köpte den i höstas..o den var okej om man drack en...två blev för mycket=/ Sista gången jag köpte den..
Deras söta kisse Laban var med, men orkade inte riktigt vara vaken..
Så började diskussionerna..Roger hade åsikter om att kvinnor inte bör vara poliser o att det är fel med könskvotering.. Förstår ni att det blev lite vilt ett tag??=P Fel person o ta upp det ämnet med om jag säger så..haha..
Natalie o jag gaddade ihop oss o gav Roger en livlig debatt..jag tror vi fick han o ge sig lite i slutändan..
Då vi flyttade in oss i köket, följde Laban med o la sig i en skål för o sova..=P Han var inget stort fan av min blixt..
Det blev något gladare miner..=)
Söt som få=)
Kärlek..
Så klädde vi på oss o gick mot August..
Snyggast min=P
Puss =)
Sen blev det lite dans, men gick hem hyfsat tidigt..
En alltigenom väldigt trevlig kväll..
Mår sämre än vad jag förtjänar idag tycker jag =/

Inga kommentarer: