lördag 26 mars 2011

Halvvägs till Stockholm..

Skulle ju åka till Stockholm idag för att gå på fotoutställning, men det blev lite fel på min bil då vi kommit strax norr om Gävle..=/ Den började koka o trycka ur sig vatten som en tok o det bara rykte om den.. SÅ vi stod stilla ett tag, fyllde på vatten o konstaterade att det måste vara fel på fläkten. Jaha, ingen idé o tvinga ner den till Stockholm då, men till Gävle åkte vi ändå..
..den fungerade knepigt nog som en klocka efteråt, precis som att den bara inte ville just till Stockholm=P
Vi lyckades komma till Gävle precis innan affärerna öppnade o alla människor vaknat..
Provade lite glajjer =P

Hej hej..såhär såg jag ut dagen till ära.. Kofta, shorts o skärp ifrån Beyond Retro, sjalen har jag haft sen jag var liten, tröjan är en stor t-shirt som jag sytt om lite..
Lite svårt o få plats med hela kroppen i Poladroid tydligen..=P
Vi såg en gammal man som roade sig med att åka baklänges på sin rullator på torget av någon anledning..
Bara gilla skylten..
Ännu ett par glajjer testades..ingen höjdare haha..
Lunch..
..ceasarsallad för mig o bakad potatis för Nisse..
Matkoma..=P
Såg att det var en hel del människor som trotsade de bistra vindarna som blåste runt oss o satt ute på uteserveringarna..brrr.... En annan grej jag reagerade på vad svart det är!!=O Alla har svarta jackor, "kan ingen våga bära lite färg" tänkte jag o tittade sedan ner på min svarta skinnpaj.. =/ Ja, svart funkar ju det med =P
Lite lustig bara..
Fina färger inne på Designtorget, där jag btw handlade lite smått o gott..bilder kommer i morrn..
Sen vinkade vi hej då till Gävle o Harrysnallen o vända hem mot Hudik igen..
Nu är det dags o göra sig i ordning för kvällen..lite party kanske då??=P

Inga kommentarer: