söndag 20 mars 2011

Irländskt fast svenskt..

Igår satt jag o Nisse hemma hos mig o drack lite innan vi skulle ut för att se på Engmans Kapell(ett lokalt band, som spelar typ lite irländsk folkmusik)




Kim o Emelie kom förbi en sväng innan vi gick ut o de hade med sig Diesel om var väldigt olik sig då Kim hade fått honom rakad! Men han var väldigt snygg i sin Harley Davidson jacka=)
Ser ju ut som en helt annan hund ju=P
Emelie..
Diesel satt i Kims knä o sjöng med till lady Gaga som han älskar=P
Sen blev det August o Engmans Kapell..så jäkla härlig stämning varje gång de spelar o väldigt mycket folk..en fantastisk kväll=)
Hallå hallå=)
Träffade även finaste Fredrik, som jag pratat väldigt mycket med..men bara via facebook!=P Men nu har vi träffats IRL oxo o han var minst lika härlig då=)
Maria måste ja bara knäppa kort på..älskar hennes stil! Hennes hår är ju väldigt mycket Nikki Sixx=)
På vägen hem, sprang jag på Bullen...eller Lars heter han ju, men han kommer alltid vara min gobulle!=) Inte så ofta vi träffs, men roligt då det händer..
Det var den kvällen det=)

Inga kommentarer: