onsdag 23 mars 2011

Gummisar o silverstrån..

Men ååhh vad jag längtar till sommaren nu!! Fick ju höra idag att Bob Dylan kommer till Peace & Love i sommar, så utbudet av spelningar jag vill se är toppen i år! Finns väl en risk att man inte hinner med o se alla till o med =/ Men men..Dylan är ju en levande legend som jag bara måste se!=)
Inhandlade ett par gummistövlar idag oxo!=P (apropå festival menar jag =P)
Dom här snyggingarna blev det!=D

I morrn skulle jag egentligen ha varit på väg till fjällen, där pappa o dom är, men kände att jag har inte råd att vara borta från jobbet...så jag blir hemma istället. Men funderar på att åka till Stockholm över dan på lördag, för att gå på Fotografiska o kika lite på bla den här utställningen. Men i o med att pengarna för P&L biljetten ryker, räkningar ska betalas o det blir kryssning om två veckor så känns det osäkert i pengapungen..=P
Men va fan, man lever bara en gång o jag har levt på nudlar förr o jag kan lätt göra det igen om det ska vara så!=P
Nu ska gammeltanten gå o lägga sig tror jag. Känner mig som så..gammal o grå som inte orkar vara vaken längre än såhär =/..o apropå grå förresten.. Jag har fått två silverstrån som kikar fram uppe på hjässan då utväxten kommer fram =/, idag åkte dom på stryk o blev svarta igen dock. Men jag vet att dom ligger där o ruvar...rätt va det är så kommer de att glimma till i spegeln igen...fan för o bli gammal!=P
Go natt på er..

Inga kommentarer: