tisdag 18 januari 2011

Back on track..

Nu har jag skaffat mig ett internet som fungerar, vilket innebär tätare bloggning!=)
Sitter just nu nyduschad, nyäten o nytränad o knaprar på en bit mörk choklad(det har blivit mitt nya beroende, ÄLSKART!). Körde hårt i 1,5 timme på gymmet idag o det gick faktiskt jäkligt bra. jag är alltid tveksam innan jag ska dit eftersom jag är så trött hela tiden, men inga problem o få kraft då man väl är där!=) Det är så skönt o märka oxo, att jag redan (på så kort tid)fått bättre kondition o att kroppen förändras lite åt det fastare hållet.=P
Men den här gången tänker jag inte göra något drastiskt med maten, utan mer fokusera på att komma igång o träna regelbundet...det är så lätt att det blir fel annars.
Ja ja..nu kom älsklingen precis så jag ska nog vara lite social nu...men jag lovar att bloggningen kommer att bli bättre framöver..
Men pussen på er.

Inga kommentarer: