torsdag 13 januari 2011

Psycho..

Har varit o tränat på gymmet två dagar den här veckan, vilket är en jäkla bedrift kan jag tala om i o med att jag är typ lika pigg som en zombie..=/ Känner bara för o sova sova sova!
Men nu är det idag o i morrn kvar o jobba, sen helg o då ska jag nog inte lämna sängen för mycket, kanske för att äta då.=P
Drömde en dröm om en av mina chefer igår natt, det ät ju så jobbigt då man möter dom på morgonen o så får man en flashback "just ja, dig hånglade jag med i natt!!", men jag tror inte att jag rodna som tur är då jag pratade med honom..haha.. Skumt, jag drömde ju en gång om en lärare till mig oxo då jag gick i Norrtälje men vi gjorde mer än o bara hångla=O SÅ jäkla jobbigt egentligen, varför kan man inte styra över vem man drömmer om för?? Det här är ju inga personer jag vill drömma om eller göra dessa saker med i verkligheten, men nu finns det bilder i min hjärna som typ aldrig kommer att försvinna..=/ hahaha..
Men dessa drömmar är ju rätt oskyldiga ändå, på senaste tiden har jag drömt att jag dödat folk, sett folk i massgravar, varit jagad av demoner osv osv..psykiskt störd?? Ja, man kan fundera!=P

Usch, nu ska jag dra iväg mig till jobbet, men snart är det helg!!=D
En lite passande låt (o jävligt bra!!) av Marilyn Manson med tanke på vad jag skrivit om..Sweet dreams om ni får sova just nu..


Inga kommentarer: