söndag 30 januari 2011

Några få men ack så fina o upplyftande ord..


Den här helgen flög förbi i en svindlande fart o jag känner mig inte alls redo att lämna den för ännu en jobbvecka...
Jag blev lite låg såhär på kvällen, har en massa tankar o könslor inom mig som jag inte riktigt får ut o dom håller på o göra mig galen!!;
Men så då jag ligger här i sängen, med tårar som rinner sakta nedför kinden så dyker plötsligt ett meddelande upp på facebook från en kille som jag inte direkt känner, men vi har pratat några gånger o vi har gemensamma vänner: "Du verkar vara en helt underbar människa, som person.."
Dom orden kan inte ha kommit vid ett mer välbehövligt tillfälle!=D
Så tack du fina..du gjorde den här kommande natten mycket enklare för mig! O jag kommer att leva på dom orden långt framöver..
Jag fick även ett sms där det stod "Mitt hjärta slår för dig.." Jag har det ju egentligen helt fantastiskt!!
Sömnen kommer nog lättare nu o förhoppningsvis utan mardrömmar

Inga kommentarer: