torsdag 13 januari 2011

A wall of shoes..

Gokväll på er. Jag har världens sämsta internet den här veckan, alltså inget!! Men ibland lyckas jag komma ut o jag tänkte passa på o visa en ny liten grej som jag fixat hemma hos mig, nämligen en liten vägg av skor!=) Jag har två dörrar till min lägenhet, jag använder såklart bara en då de båda är alldeles bredvid varandra(känns onödigt med två då kanske??=P)
Men då kom jag på den här idén o jag hittade ett galler på jobbet o tog hem det o ställde dit det o hängde upp mina högklackade skor på det..va tycks??=)
Det är en salig blandning med modeller, höjd på klackar o nya o secondhand köpta skor..

Något man blir glad av varje gång man ska gå ut eller då man kommer hem.."nothing makes a woman so happy like a pair of shoes..am I right??"
Jag funderar på o ta något snyggt tyg eller bara något enfärgat o hänga bakom så man slipper se den tråkiga bruna dörren, men det får bli ett senare projekt.

Inga kommentarer: