torsdag 27 januari 2011

Längtan..


Vissa dagar längtar jag mer än andra dagar..
Jag längtar efter att få vakna av en hand som sakta smeker längs min rygg..
Att känna ett par läppar försiktigt kyssa min hals o känna rysningarna sprida sig ut genom kroppen..
Att se dom där glittrande ögonen titta på mig genom mörkret i sovrummet..
Att ligga i hans famn o känna hur hans hand smeker mitt hår framme vid pannan..
Jag längtar efter att ligga med huvudet mot hans bröst, höra hjärtat slå dova slag därinne o dra mina fingrar genom håret på hans bröst..
Jag känner en stark längtan efter att få dra in hans underbara doft i lungorna, en doft som bara är hans egen eftersom han sällan använder parfym, o känna värmen sprida sig inom mig..
Att få se hans kinder rodna lite då jag säger något speciellt till honom o se hur kinden veckar sig lite kring hans ärr då han ler..
Jag längtar efter ett leende, en kram, en kyss...jag längtar efter honom..

Inga kommentarer: