måndag 10 januari 2011

Nöjeshallen..

På lördagskvällen for vi till Sundsvall för att hitta på nå skoj...det blev Nöjeshallen o lite gocartkörning..
Såhär snygg var jag o Kim innan vi skulle köra igång=P..
Det var första gången jag körde gocart o jag var oxo sämst=( Känns hårt o erkänna men men..hoppas jag vågar lite mer nästa gång för det var jäkligt kul!=D
Vi fortsatte med att spela lite lufthockey, vilket jag oxo var sämst på tyvärr=( Det var verkligen inte min kväll..=/
Älsklingen var lite piggare den här kvällen=P
Sen testade grabbarna att rida den elektriska tjuren..heter den så?? Ja ja..det gick sådär för dom iaf o för mig blev det inga mer bilder för att batteriet tog slut i kameran..
Men vi for o käkade på Biteline inne i Sundsvall efteråt o sedan blev det en liten tur runt i Sundsvall o ut i skogarna för att sedan ta sig hem till fina Hälsingland igen..=)

Inga kommentarer: