måndag 31 januari 2011

Reafynd..

helgen var jag runt lite i affärer o det blev några fynd. Det mesta var på rea, förutom den här lilla kissekatten som nu sitter på min vägg...den var inte så dyr o jag kunde bara inte låta bli o köpa den lilla sötingen=)
Sen fyndade jag detta på Åhléns rea, halva priset på reapriset..finns det några bättre ord??=P
Prickiga sittdynor(jag älskar!), en meter färgglatt tyg, kökshanddukar oxo prickiga, de var inte på rea men fick följa med ändå..
..hittade även ett par träningsbyxor, läppglans o lite ögonskugga..
Allt detta för strax över 300.-, inte helt fel eller hur??!=)
Sen var jag även på en butik här i stan, som heter Ombonat. Jag fick presentkort där av älsklingen i julklapp o nu fyndade jag lite dessa tre fina vaser var på rean o kostade ca 30.-/st. Har kollat på dom jättelänge o nu var dom plötsligt mycket billigare, inget o tveka på där inte..=)
Ska nu skaffa några små blommor o sätta i dom...plast än så länge får det bli, lite bristvara med riktiga..=P

Inga kommentarer: