söndag 16 januari 2011

Bio..


Ja, men godkväll på er. Nu är jag hos älsklingen efter en helvetes bilfärd hit kan jag tala om!! Det brukar ta högst en halvtimme o ta sig hit, men det tog drygt en timme för mig idag, varför? Jo, det regnade o vägen var glashal!! Som
tur är så finns det några småvägar man kan ta så man slipper den värsta halkan. Jag snurrade runt två gånger då jag försökte undvika att k
rocka o bilen började glida bakåt mitt i en backe trots full gas!! Men men, skicklig som man är så tog jag mig fram till slut=P
Igår var vi på bio o såg "The next three days" med Russel Crowe. Jag tyckte den var riktigt bra faktiskt, nervkittlande o spännande. Så den är klart sevärd!

Förresten är det någon mer än jag som tycker att de här två personerna är väldigt lik varandra?? De skulle ju lätt kunna vara far o son eller hur??

Inga kommentarer: