måndag 24 januari 2011

Favorit i repris..

I lördags var det dags för spelkväll igen, denna gången var vi hemma hos Kim...
Vi spelade Cranium som både hade svåra frågor o kluriga kreationer med lera..
Men vi hade jäkligt roligt..
..ja just det ja, vi drack ju lite vin oxo..=P
Jessica o hennes kille kikade förbi en sväng..
Kim gjorde ett försök att förklara reglerna..
Jag hade lånat en kajal som jag blev lite kär i av Kim..skitsnyggt ju..ska köpa en jag med!
Sen hamnade vi i soffan o funderade vad vi skulle hitta på...
Rockband blev det..
Kim var bäst av oss allihop..
..o jag var frustrerande nog sämst..haha
Men skam den som ger sig...haha o jag var inte den enda som var frustrerad tror jag..kolla in Tomas..haha..
Kvällen fortsatte till framåt tre nångång då jag o älsklingen drog oss hem igenom stan..skönt då man bor rätt nära varann!

Inga kommentarer: