onsdag 19 januari 2011

A colourful world..

Har hittat en del bilder på färgglada hem som får mig o le o bli inspirerad till tusen!!=) Kommer inte ihåg sidorna jag hittat dom tyvärr, men kolla in vad underbara hem!!
En strandvilla någonstans, tänkte säga Australien, men någonstans det är varmt, soligt o fina stränder o någon som kan lära mig att surfa går ju faktiskt bra..=P
Inte så jättemycket färger, men de små klickarna gör mycket o jag ser den här lyan någonstans i typ New York o att det är en del i en jättestor gammal lagerlokal som gjorts i ordning till ett hem( för mig såklart..haha )
Älskar sängen o alla tygerna o jag tror bestämt att jag måste försöka mig på att göra ett lapptäcke nån dag..
Lite svulstig kanske, men jösses säger jag bara=) Älskar iden med att ha en stor ram som sänggavel o att pryda den med olika bilder man gillar..
Köket har jag visat upp i min blogg förut på min önskelista o det är ju ett fantastiskt kitschigt o retroaktigt kök som jag älskar! Jag kanske inte skulle ha alla grejer promt i bara dessa färger utan jag skulle nog blanda in lite olika...men alltså spisen, golvet..det är ju bara fantastiskt!
Rosa golv!! Det är ju genialt!!=) O att ha olika färger på lister o väggar, dörrar osv..snälla nån ge mig ett hus eller en lägenhet som jag får måla o dona hur mcket jag vill i!!
Det är ju samma här att våga blanda färgerna på det sättet...sen den hängande fåtöljen skulle jag inte heller tacka nej till!
Det är som ett galet fantasikök, men här skulle jag bli glad varje gång jag kom in o skulle laga mat, hämta snacks i kylen eller till o med att diska här skulle få mig att le!

Lite annat än den minimalistiska stilen som de flesta har o tanken med att måla väggarna vita är ju inget för mig om någon inte har förstått det=P

Inga kommentarer: