fredag 14 januari 2011

Önskelista..


Jag fyller år om precis en månad idag..japp, den fjortonde februari Alla Hjärtans Dag blir jag alltså 28 år...oj oj oj vad tiden rinner iväg med en!!=/
Men iaf..jag tänkte jag passar på att göra en liten önskelista på vad jag önskar mig, precis som man gjorde då man var liten=) Nog för att jag inte
väntar mig nå särskilt mycket presenter då, men drömma kan man ju göra eller hur??=)

Så den här lilla raringen ifrån Åhléns skulle jag lätt
kunna se hemma hos mig, den skulle
nog stormtrivas tror jag=D
Jag behöver verkligen en ny byrå till alla mina underkläder, den jag har nu går inte att stänga o stringisar o strumpor häner ut åt alla håll o kanter=/ Om någon hittar en byrå som ser ut som denna, skicka den gärna till mig=), men annars vill jag ha en byrå som jag lätt kan göra om så att den har samma stuk..loppisfynd kanske??
Japp, jag har gått o blivit tant..haha..men ända sen jag var i Paris för någon sommar sedan, så vill jag verkligen ha röda pelargoner i mitt köksfönster( o då sommaren kommer vill jag ha i en blomlåda utanför fönstret!=))
Gamla o snygga eller bara roliga plåtburkar som jag kan plantera blommor i, kanske till o med mina fina pelargoner?? ;)
Det här är kanske svårt o fixa...men ett kök som ser ut såhär skulle sitta väldigt bra kan jag tala om=D Älskar allt i det här köket!!

Snygga träningskläder behöver jag verkligen, det blir så mycket roligare o träna om man kan se lite snygg ut under tiden=P Om inte kläder i paketet, så iaf presentkort någonstans typ någon sportaffär eller HM så jag kan handla lite själv.

Ett par löparskor skulle oxo passa perfekt i present(gärna s
varta)=) Dom jag har är väldigt trötta efter flera år i min ägo o ger inte mycket till svikt åt benen...sen har jag ett par skitsnygga promenadskor från Reebok redan..ett par Easytone..japp, jag föll för reklamen för att kunna få en snyggare rumpa=/ Om det funkar, det får någon annan avgöra=P

Sen skulle jag jättegärna vilja ha ett träningskort med personlig tränare på Puls o Träning där jag tränar nu, som kanske skulle kunna få en att se ut ungefär så här i kroppen???=P

..eller som de här två donnorna, jag har inte så höga krav..haha.. Nej, men seriöst 599.-/mån kostar personlig tränare där...en liten hjälp på vägen uppskattas!!=)
Japp, det var bara det jag önskade mig nu...ja, just ja..den här parfymen oxo från Salvador Dali skulle va toppen!=)


Inga kommentarer: