fredag 21 januari 2011

Sunshine sunshine..


Den lediga dagen försvann o jag åkte istället o jobbade i morse vid nio, tänkte att jag måste passa på o få lite extra timmar då jag kan. Men med tanke på hur trött jag är så skulle inte några timmar till i sängen gjort något..
Roadtripen blev ju oxo inställd då förstås, men eventuellt blir det av i morrn beroende på vädret.
Apropå vädret, hur förvirrande är inte det just nu..ena veckan är det varmt o snön blir till vatten o man behöver inte ens dra igen jackan då man går utomhus, sen smäller det till o blir krispigt kallt igen o kylan tränger sig långt in i benmärgen..o så snön, nu får det väl ändå räcka va?? Jag vet att det är vinter i några månader till, men om vi får en tidig vinter kan det väl inte skada med en tidig vår o en något längre sommar heller, eller hur??
Men men, det är inget vi kan råda över så det är bara o härda ut..
Men jag längtar till våren o försommaren, då träden blir gröna o solen värmer min bleka hy o lyckokänslorna börjar hoppa o spritta i kroppen.
Skulle behöva det just nu...sol o värme o jag är väl knappast den enda i detta avlånga mörka land..

Inga kommentarer: