söndag 2 januari 2011

Lite filmtips..

Det nya året startade med en bunt av filmer för min del..
Först ut var The Legend of the Guardians-The owls of Gahoole

En lite annorlunda, men bra film, lite smårolig o så...vet inte om den kanske fanns o se i 3D på bio, men jag tror den hade gjort sig jättebra så iaf.

Nummer två var The Devil, en rysare av M.Night Shyamalan. Ett gäng främlingar blir instängda i en hiss o plötsligt dör dom en efter en. Gillar storyn. klart sevärd.


Sen var det dags för The Sorcerers Apprentice, en film av Disney med Nicholas Cage. Lite smårrolig som Disney brukar var o rätt oskyldig, men gillar man lite magi o modern fantasy liknande filmer så absolut. Väldigt lättsam.

O ikväll blev det bio med den nya The Town, Ben Afflecks nya film. Nervkittlande o bra tycker jag, bra gjord. Sevärd den med!


Japp, där har ni några filmtips såhär på söndagskvällen..nu ska jag dra mitt förkylda jag i säng...i morrn är det kvällskift o tre dagars arbetsvecka...gött!! God natt på er..

Inga kommentarer: