måndag 24 januari 2011

Eat, pray, love..

Har ni någonsin funderat på ett ord som beskriver er själva?? Bara ett ord som definierar vem ni är på pricken.... I den här fantastiska filmen så diskuterar dom detta o det fick mig att börja tänka på ett ord som ska definiera mig o vem jag är...det enda jag kommer på är vilsen!! Måste verkligen jobba på att bli något annat ord, jag vill inte vara vilsen längre...
Men iaf den här filmen gick rakt in i mitt hjärta o det var ibland som om att det var mina ord, mina tankar som spelades upp framför mig.
Allt handlar om att hitta balansen, att inte förlora sig själv o vem man är men ändå våga älska! Svårare än vad man tror..
Jag kommer att titta på den här fler gånger o jag kan bara säga att vill ni ha lite livsinspiration, titta på den här filmen!!
Ps..den här scenen med Tuva Novotny är helt suverän, det dom pratar om o Julia Roberts svar är ju bara så klockrent!! Det är ju precis så det ska vara!!


Inga kommentarer: