torsdag 17 april 2008

Braindead..

Go eftermiddag...
Har jobbat med caset hela dagen lång....ganska drygt med tanke på att det inte blev mycket sova i natt!!
Var hos Mr.W o kollade på en ganska sjuk, men rätt rolig film igår.."Reno 911"...vet inte om jag ska uppmuntre er att se den eller inte...har man inte för höga krav på humornivån o kvalité på film så är den absolut sevärd...det blir en hel del skrattande!!=)
Det var riktigt trevligt igår...gott te o mycket trevligt sällskap...blev uppe ganska sent dock som sagt..slog nog inte igen mina små gröna förrän klockan fyra=S...Men det var värt det..=)
Men tyvärr har jag haft sällskap av en ovälkommen gäst hela dagen...Mr. Skallebank!!! Vette fan om det verkligen bara är en därinnne..känns som att jag har en hel armé som bankar runt därinne..mindre trevligt är det iaf...=S
Ska nog ta o slumra lite nu innan jag tar tag i tavlan igen...
Zzzzz.....

Inga kommentarer: