torsdag 24 april 2008

Om detta vore sant..

Träffade en kille för en par månader sedan, vi kan kalla honom Mr.X...vi fick träffas i smyg pga att han har flickvän sen några år men hon var bortrest..

Jag kan inte påstå att vi hade en relation med djupa diskussioner utan vår "relation" var av ett helt annat slag om ni förstår vad jag menar...

Jag hade aldrig träffat hans flickvän, visste inte ens hur hon såg ut tills jag såg henne på foton i deras lägenhet..han sa till mig att han aldrig varit otrogen tidigare..yeah right!!

Jag hälsade på hans tjej på en fest nån månad senare o sa att jag kände hennes pojkvän..hon blev helt galen o frågade ut Mr.X vem jag var o hur han kände mig osv...Tänk om hon bara visste vad som pågått bakom stängda dörrar o i hennes säng dessutom....=/

Känner mig usel över att ha varit med en annans tjejs kille...men samtidigt tycker jag att det är hans val om han vill vara otrogen!! Jag kan ju inte precis påstå att jag tvingade honom till o göra något...snarare så fick jag ge honom nobben några gånger pga att jag fick dåligt samvete!!

Efter att hans flickvän stack iväg igen för några dagar, så var de tänkt att vi skulle träffas...han skickade en hel del sms o mms med förslag som får mig generad bara av att tänka på det... Men efter att ha tänkt en del på hans tjej o hur taskigt det här egentligen var, så gav jag honom nobben för sista gången!!

Han har hört av sig några gånger efter detta..men jag har hållit mig kort då jag pratat med honom....Jag lider verkligen för hans flickvän nu, tänk o gå omkring o inte veta detta om sin pojkvän..=/

Om allt detta vore sant...vad skulle ni säga då?? Skulle jag vara den hemska..eller Mr.X? Eller skulle båda vara lika hemska??

Go figure..

Inga kommentarer: