söndag 20 april 2008

Kvitter..

Vaknade halv tolv idag o hörde fåglarna kvittra utanför fönstren..precis som de gjort varje morgon nu på slutet...det är ju så underbart att det är vår!! Idag var det till o med varmare än förut, så jag passade på att ta en promenad..riktigt skönt!!=) Men jag vet inte om det var så bra för mitt huvud o min hals...=/


När jag kom innanför dörren insåg jag att jag ar otroligt mycket skor..nästan för många skulle många tycka, men man kan aldrig få för många par skor=P.. Men jag måste komma på något bättre sätt att förvara dom på, för just nu ligger de lite huller om buller i lägenheten...ni ser ju på bilderna..o det här är inte ens alla mina skor..har typ tio par till hemma i Hudik...

Snacka om att ja har brainfreeze nu..kommer inte på nå annat o skriva om tyvärr..men det blir väl fler inlägg under dagen..tror jag ska ta "Hemligheten" o gå ut o läsa lite i solen..






Inga kommentarer: