onsdag 23 april 2008

Nygaddad..=)

Det gjorde såååååå mycket ondare på handleden än vad det gjorde på skulderbladet kan jag lova!! Lilla K fick sitta o påminna mig om att andas ett antal gånger..hahaha...men jag är riktigt nöjd!! Den tog precis en timme o göra, killen som gjorde den..Henrik på Swahili Bob's ( http://www.swahilibobs.com/ )var ruskigt duktig o snabb dessutom!!=)
Den blev lite större än vad jag hade tänkt mig från början o dessutom i färg..men jäklar vad rätt det känns!! Den är bra mycket snyggare än vad jag föreställt mig....weeeiiihhhh!!!!=D

Har blivit tillfrågad om betydelsen för den oxo...o jag valde att göra den på handleden för att ta bort några gamla ärr sen jag mådde väldigt dåligt...svalorna symboliserar att jag mår bra nu o är lycklig..stuket blev lite old school på grund av att jag är ju ett rockabillyfan...

Så det var en lite kort sammanfattning på betydelsen..o här är konstverket...

Inga kommentarer: