måndag 21 april 2008

Pillerthriller no more!!

Ja men hallå igen..

Kom ju på att jag har gjort något som kanske kan vara dumt..jag har lagt av med mina mediciner...utan att ha rådfrågat en läkare eller att långsamt trappa ner...Jag lessnade helt enkelt o vill se hur jag mår utan dom!!
Jag vet inte om jag talat om detta förut..men jag har gått på antidepressiv medicin sen snart ett år tillbaka efter att ha haft depressioner till o från sen jag var tretton, varvat med ångestattacker o väldigt destruktivt beteende..
Men jag känner nu att det får räcka...jag måste veta att jag fungerar som jag ska, utan att proppa i mig mediciner.
Om någon därute tycker att jag är knäpp..i så fall är ungefär 35% av sveriges befolkning knäppa nån gång i livet...!!
Så om jag får några knäppa ryck eller utfall den närmsta tiden..snälla ha tålamod med mig!! =D

Inga kommentarer: