torsdag 10 april 2008

Jag skulle ha haft mössa..=(


Snörvel snörvel..aaatchoooo...

Suck, förkylningen blir värre o värre..har en sån satans skallebank!! Får väl vara glad att det inte var skola idag...
Jasmine kom förbi idag o vi gjorde klart power point presen till redovisningen i morrn..den blev riktigt bra..får väl se hur bra det går att redovisa när jag låter som en kråka!!!
Önskar att någon kunde ha lite förbarmande över mig o komma förbi med lite lösgodis, lite roliga tidningar o annat skoj som man alltid fick när man låg hemma sjuk då man va liten!!!

Flygis hörde av sig igår, jag ska dit igen på fredag o träffa en kille som heter Peter...guuud, jag vill ha svar nu!! Jag har ju pratat me ForsaTrä hemma o det låter som att jag får jobba där i sommar..tänkte att jag skulle vara där en månad, helst juli..får väl se hur det går att pussla ihop det hela!!

Jag ska försöka på nå sätt att ta mig bort till Flygis för att inhandla lite proviant...bye bye....


..aaaa....ATCHOOOOO!!

..snörvel..


Inga kommentarer: