fredag 11 april 2008

Ätstörning..japp!!

Ok..vad är mitt problem egentligen?? Köpte en bunke med Ben & Jerry glass idag..Fossil Fuel (krämig glass med chokladkakbitar o chokladbitar o lite fudge)Det är så gott som det låter, men ni som har ätit glass ifrån Ben.... ni vet hur mäktiga de är!! Tänkte att jag behövde lite cheering up nu när jag är sjuk o lite belöning då jag fått jobb...men nackdelen med mig är ju att jag inte har någon spärr..utan jag vräkte i mig hela bunken på en gång!!!!!!! Jag mår liiiiiiiite dåligt nu kan jag lova...sanslöst, jag menar det finns ju ingen här som skulle ta den ifrån mig precis..hahaha
Ja ja..så är det..25 år o inte ett dugg klokare!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Självkontroll är svårt överskattat, utan impulser så hade inget hänt här i världen. Men skit i det, till frågan: Jobb på Flygis ey? Men whatta fuck is Flygis?

Unknown sa...

Hahahah..så sant så sant..Flygis är en stor Icabutik som ligger alldeles vid campus här nere..ska slita där hela sommaren typ..sen kommer ja hem tillo från...o främst då i augusti...weeeeih!=)