tisdag 15 april 2008

En efter en...=P

Underbart det är då man får svar på saker man gått o grubblat på...fick en förklaring till varför en person betett sig som han gjort..en annan den här gången..vi kan kalla honom Mr.W..haha

Vi hade ett litet samtal idag som gjorde att allt klarnade o nu känns allt mycket bättre!! Jag hade ju släppt det hela, men det är ändå skönt att få en förklaring o desto mer att höra att han ångrar det..=) Jag gillar ju verkligen honom så det är skönt att allt är uppklarat!!

Nu är det en vecka kvar till jag ska tatuera mig..jippppiiiiiiie!! Har mailat in lite förslag på motiv o även ställt lite frågor...hoppas jag får svar snart!!

Trist bara att jag får åka in dit själv=S...men men..

Snart ska jag iväg på Flygis på introduktion..o få lite arbetskläder o så..=)

Inga kommentarer: