fredag 18 april 2008

Pinuppa..

Japp..jag har blivit dålig igen...=( Fyra dagar med konstant bultande huvudvärk..till o med då jag vaknar så finns den där..Jag orkar snart inte längre!! Det är ingen tablett som hjälper, den bara fortsätter att mola på som saaaaaataaan...usch, känner mig riktigt grinig nu!!
Har köpt mig lite godis som lite tröst...


Såg förresten att Carolina Gynning( en av mina favorittjejer) ställer upp i en reklamkampanj för märket Abecita...i underkläder o bikinis så posar hon stylad som pinuppa look-a-like...Vad mer kan jag säga än att jag gillar det!=) Jag gillar inte kläderna hon visar så mycket, men just det att kampanjen andas 50-tal är ju underbart..o det är så skönt o se en modell som inte är alldeles trådsmal..LOVE YOU GYNNING..=D

http://www.aftonbladet.se/sofismode/mode/article2233198.ab

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kolla om inte huvudvärken är av allergisk karaktär, jag har haft huvudvärk i flera år och i höstas fick jag reda på att det var allergi och den dämpas när jag äter allergimedisin. Jag hade faktiskt ingen aning om att allergi kunde visa sig på det sättet.

min skit ambrosius sa...

hej e en tant på 52 fick alltid huvudvärk ihop mä mensen hormon migrän två dar innan åsså nåra dar i slutet kan det va det jag bota det mä p spruta allso ingen mäns gött fick ett bra liv tillslut ...