söndag 27 april 2008

Morgonstund..

Morrn morrn..vaknade helt galet tidigt, fattar inte varför jag gör det dagen efter jämt...=/ Gårdagen var helt ok..vi började med o sitta hemma hos mig, sen åkte vi ner till Putte P o satt där o tjöta lite..det var jag, Lilla K, Marre, Jasse, Jenna, PutteP, Sebbe o Marina..sen kom Lianda o Evelina ner en sväng oxo...riktigt trevligt var det..

När vi kom upp på Mobergs, så var det sjuuuuukt lång kö o lika sjuuuukt mycket folk inne..


Fick höra att jag var riktigt snygg igår=) alltid kul med komplimanger..men jag gjorde ett väldigt dumt val gällande skor, kunde inte riktigt röra mig o på vägen hem blev jag tvungen o ta av mig dom..=( Ska man vara fin får man lida pin, det är väl så man säger...


Nej, nu har jag käkat min frukost o ska gå ner o möta fröken Wandell..dags för en liten promenad..men hallå vart är solen då??

Här är jag igår kväll..va säger ni ruskigt snygg eller...hahahahahahah

Inga kommentarer: