tisdag 22 april 2008

Tomt.

Har precis varit o tränat ett medelpass på Friskis..det gick sådär måste jag säga..=/ Jag har inte ätit så bra på sistone, så jag orkar inte riktigt så mycket som jag borde...huvudvärken satte igång ungefär mitt i passet oxo..som sagt det gick sådär!
Vi blev klar med caset idag iaf...nu är det bara o träna till redovisningen på fredag...sen är det bara o börja på nästa case...ska bli skönt då skolan är över faktiskt, vi har så mycket likadana uppgifter hela tiden...men men det blir nog bra!!
Just nu håller folk på att flytta ur sina lägenheter här på campus...dörrar står på vid gavel o flyttlådor o väskor travas på varandra i korridorerna...
Det är reseledarna som sticker iväg på deras utlandspraktik den 3:e maj o kommer tillbaka i oktober..liiite avundsjuk kan jag lova!! Sol o värme i fem o en halv månad..skulle inte vara helt fel!!
Shiit campus kommer att vara som en spökstad i sommar..jag är nog en av få som stannar kvar här på området...det kommer o kännas väldigt tomt!! Som tur är så bor ju inte Lianda så långt härifrån=)..om jag känner mig alltför ensam menar jag..=P

Inga kommentarer: