lördag 26 april 2008

Buskis..

Hemma från krogen nu, har dansat en hel del så nu är fossingarna ömma... Det var mycket blandat folk ikväll till skillnad för hur det brukar vara på fredagar då det är från 18 år...men det var riktigt mycket folk o bra musik..mycket gamla klassiker=)
Träffade Eldin som går i vår klass, inte ofta han är ut..men ikväll var det full fart!!Haha..det blev lite tjafs mellan han o en sååå jäkla packad kille utanför..men det löste sig utan några större problem...som vanligt ska jag in mitt i alltihop o försöka stoppa, kan ju gå riktigt illa nån dag!!
Träffade Mr.W oxo..lika söt som vanligt..attans så det kan gå...
När jag gick hem på gångvägen mellan husen här på campus så såg jag något som rörde sig vid några buskar...efter en närmare titt så såg jag att det var två stycken som hade sex!! Haha, ja vad gör man inte om man är sugen=P.. O det är ju tur att någon har ett fungerande sexliv, med tanke på att en annans ligger väldigt på is...SUCK!!
Nej ni..nu är det dags för sängen tror jag..här blir det ju inget vettigt skrivet ändå..haha
Sleep tight..don't let the bedbugs bite...

Inga kommentarer: