tisdag 29 april 2008

Upp till skogarna..

Tjoho..sitter nu på Y-bussen som ska ta mig till skogarna som Mr.W sa..=P Träffade han på Stockholmsbussen, han skulle till Uppsala o parta ikväll...så vi gjorde sällskap hela vägen hit..riktigt trevligt o slippa åka själv!!
Han skickade även iväg ett mess till Anders o sa att han SKA köpa min tavla som han sagt..haha..jag hade inget med det att göra, men hoppas verkligen att köpet blir av!!
Tänkte eftersom det är så fint väder idag så ville jag klä mig lite sommaraktigt..det blev mina nya jeans, blåvita ballerina blått oversize linne o en vit kofta..o visst det ser väl bra ut, men det känns inte riktigt som jag..lite föör gulligt tror jag..men men allt klär en skönhet..eller inget missklär den fule..=P
Lyckades tappa min väska så att den gled ner över min tatuering..inget skönt kan jag lova=/ o nu så har jag börjat flagna ganska mycket...hoppas den inte blev förstörd bara...
Nu har jag ungefär fyra timmars bussfärd framför mig..önskar verligen att det kunde finnas ett snabbare sätt att åka hem på...men men, jag får se till o försöka somna en sväng..måste skicka ett mess o påminna storebror att han ska hämta mig oxo..han är ju en typ en vandrande minneslucka så..=P

Inga kommentarer: