måndag 14 april 2008

Förvånande fräsch..

Vaknade utan klocka i morse..07.00..lite irriterande o vakna så tidigt, men det är ju ingen idé o försöka somna om för då skulle jag ha varit som en zombie idag...så jag har varit förvånande pigg idag!=)

Gick igenom nästa stora case vi har, som gäller marknadsföring...jag bytte grupp den här gången för att få lite variation, så jag hoppade in i samma som Jenny, Liselotte o Marre...Jag o Jenny hade ju sagt att vi skulle jobba ihop på nästa case o jag tror verkligen att det här blir bra!!=)

Tog upp en grej me Jasmine idag att inte hon svarat på mina mess i fredags o bara undrade varför...jag vet inte varför hon gjorde som hon gjorde..men hon verkade tycka det var jättejobbigt o prata om o ignorerade mig nästan...

Jag var inte ett dugg sur på henne o är inte det nu heller men det här störde mig nå fruktansvärt!! Det här var ingen stor grej, men hon gjorde det mycket större o hon verkade inte kunna släppa det riktigt heller...

Jag är inte sur för det här...jag förstår bara inte varför det ska vara så svårt att säga som det är, vad det än gäller....men jag tänker fortsätta vara som vanligt..=)

Sitter nu o håller på med en tavla åt Jenny..ska måla ett porträtt av hennes mamma o lille Elias...tror att det kommer att bli bra faktiskt!!

Inga kommentarer: