måndag 28 april 2008

Sexdröm..

Dagen börjar med att jag sovit över o vaknar 8.45..börjar kl 9.00..men jag var rätt snabb ändå, kom till skolan 9.10..bra va??=)
Då jag väl kommer dit o ser min lärare, så får jag en flashback o kommer håg min dröm i natt..jag drömde nämligen att jag hade sex med honom i natt!!! Lite småjobbigt kan jag lova..men man kan ju inte styra ens drömmar o jag tänker absolut inte läsa in något i denna dröm, mer än att det är en lite pinsamt rolig grej..=P
Ja ja..sånt som händer..jag blev riktigt generad då han tittade mig i ögonen..för det enda jag kunde tänka på då var min dröm..ahahhaha..tänk om han visste...tsss..usch nej, inget ont mot honom men inte min stil..hahaha
Nu ska jag snart iväg på Flygis för mitt andra kassaträningspass..17.00 till 20.00..kommer nog vara rätt mycket folk, men det går nog bra..
bye bye

Inga kommentarer: