onsdag 30 april 2008

Sugarpie..

Goooooooood mooooooorning....!!!!!!!


Morgonen började riktigt bra i o med att jag hittade en hel del smycken o lite annat småplock som jag letat efter i ett års tid ungefär!!=) Det lustiga är att de legat rakt under näsan på mig hela tiden..hahaha...


Hittade även ett kort på mig själv sen jag var liten..är typ någon form av spelmansstämma tror jag o rider på tur...kolla in så söt jag var!! Där hade jag till o med en hudfärg som inte såg ut som elfenben....hahaha..blev brun som en pepparkaka jämt då jag var liten, vet inte men pigmenten måste a runnit av mig någonstans på vägen hit..=P

En annan rolig grej med den här bilden..kolla in mina Converse!!!! Jag älskade verkligen de här skorna då jag var liten(o den förälskelsen hänger i sig än idag!!) Den där t shirten skulle jag oxo kunnat tänka mig att ha i min storlek idag..!! Skönt o se att jag var jag redan då!!=D

(Kvalitén på bilderna är sådär..de är ju så pass gamla..o min scanner funkade inte så jag knäppte kort me mobilen på dom..)

Ska nog ner till kära mor idag o säga grattis, hon fyller ju 55 år idag..Ja må hon leva ja må hon leva..stora kramar till dig lilla mamma..här är en sjysst gammal bild på henne oxo..när vi bodde på en camping ute på Hölick en sommar...

Sen ska jag nog in o klippa mig hos Lindis..mitt hår växer som ogräs helt plötsligt...ikväll blir det nog grillning hemma hos henne..ser riktigt fram emot o träffa alla...!!

Inga kommentarer: