tisdag 29 april 2008

Den ljusnande framtid e vår..

Hejsan..nu sitter ja hemma hos Pappa Kenth..han är inte hemma utan han jobbar kväll..min käre storebror kom ihåg att hämta mig iaf=)..förra inlägget skrev ja i word då jag satt i Sthlm, hade ju inget internet som jag trodde jag skulle ha..=S
Resan gick bra iaf..något långdragen..men men..
Läste Metro oxo o såg en artikel:
Sökes: Duktiga butikschefer
Jättarna inom detaljhandeln ropar efter utbildade ledare som kan bli morgondagens butikschefer. Under våren går Svensk Handel ut med enkätundersökning för att kartlägga arbetsmarknaden, var bristerna finns och var det är fullt. Fredrik Voltaire, utbildnings- och ­forsknings­ansvarig på Svensk Handel, ser dock redan en stor efterfrågan på framför allt butikschefer, men även butikskommunikatörer, som arbetar med att skapa säljande miljöer. – Både H & M och Ikea har gått ut och sagt att de behöver rekrytera många duktiga ledare, och det stämmer med vad jag får höra av företagen.
Kul o höra i o med att man pluggar til det yrket=) Så framtiden ser ju ljus ut..weeiiih!=)

Inga kommentarer: