måndag 21 april 2008

I huvudet på Cat..

Jag måste bli lite mindre godtrogen tror jag bestämt...
När jag var yngre så litade jag inte på någon nästan, hade väldigt svårt o släppa någon inpå livet...men ju äldre jag blivit så har jag oxo blivit mer öppen mot folk..på både gott o ont antar jag!! Många ser detta som ett ypperligt sätt att komma mig nära o såra mig, medvetet eller omedvetet...
Jag är en sån person som visar tydligt om jag tycker om någon, vare sig det är som kompis eller mer....jag visar det med ord eller ännu mer med kroppskontakt, jag kramas väldigt mycket med dom jag tycker om osv...det kan även vara något mindre som en smekning på kinden eller att jag pillar i någons hår!!
Folk kanske kan se detta som irriterande...men det enda jag gör är att visa att jag tycker om er!!=)
Jag tycker heller inte om att spela spel då jag dejtar någon..utan jag gillar mer att vara rak o ärlig o verkligen visa hur jag känner...tror att jag lyckats skrämma bort en del personer på detta sätt tyvärr..jag är ju ganska impulsiv så jag kan visa lite för mycket på en gång!!=P Men som sagt tycker jag om någon så visar jag det!!!
Men jag blir inte kär så lätt om ni tror det...no no..det är lite svårare för min del....=/
Man säger att om man börjar leva sitt liv som om det vore två i det, så kommer "den andra" personen att dyka upp då man minst anar det..
Men jag lever mitt liv för mig själv...o jag tror inte jag vill ändra på det just nu faktiskt!! Jag trivs med mitt liv, med att vara singel...
..så nu har jag tagit en liten tripp in bland mina funderingar...det kanske bara blev ett enda lullull...??!!

Inga kommentarer: