söndag 13 april 2008

En kväll på OffenCiven..

Åter en söndag efter en helg som passerat inte helt smärtfritt..Jag o Marre gick ner på OffenCiven igår för att kika lite..det var inte så värst mycket folk, men det var riktigt trevligt!! Träffade Eldin o Daniel ur klassen där o vi satt o surra lite, trevligt o umgås lite me dom oxo det händer inte så ofta!!


Det var riktigt kul o träffa alla de andra oxo..Anders o de andra..det var ett tag sen!!


Jag lyckades tyvärr få i mig en hel del alkoholhaltiga drycker...men som tur är så är det ju billigt där nere!! Vi blev kvar där till framåt tvåtiden tror jag..sen gick jag, Marre, Anders o David hem till mig o satt här o surrade o pratade gamla barnprogram o lite musik...har äntligen träffat två till som älskade "Ika i rutan" lika mycket som jag gjorde då jag var liten!!=D


Marre gick hem kring fyra o då var vi tre kvar..Anders lyckades sitta sönder min soffa=(..hoppas den går att fixa på nå sätt)...jag o David lyckades riva ner mitt draperi mer än en gång!! Usch..pinsamt!!


I slutet låg vi alla tre i min säng o surrade o skrattade..inte mycket vettigt kom på tal då..o till slut framåt sextiden då det börjat ljusna ute så gick de hem till sitt..o jag gick ner o la in en tvätt i maskin..hahah, hade ju tvättid klockan sju!!


Lyckades tvätta allt jag skulle..men lyckades även sova över sluttiden med två timmar (personen efter mig kan inte ha varit glad!)...o jag lyckades även sova över städningen på Offen..som jag hade lovat att vara me på!!


Ja ja..så nu sitter jag här med en skallebank utan dess like o sömnbrist till tusen=S




Tur att det är söndag idag..


Lägger in några bilder här...även en liten glimt av hur sminkningen såg ut som jag fick i Täby...
Som vanligt är det ganska taskig kvalitét på bilderna...min mobilkamera ni vet..hahaha

Jag o Marre

Eldin

Daniel

Anders sjunger en kärlekssång för David i min säng..=P

Här är sminkningen..syns inte så jättebra..men det blev grönt på ögonen o typ rostrött på läpparna..inte något jag skulle välja själv..men men

Inga kommentarer: