tisdag 22 april 2008

Story of my life..

Har precis suttit o pratat me en kille på msn...han skickad emig några sjyssta låtar me Social Distortion..bla "Story of my life" som jag gillar riktigt mycket!! Satte mig o sökte på den på You Tube o i bakgrunden har jag tvn på..en film som heter "Life or something like it"..har tyvärr inte tittat på den så jag har ingn aning om vad den handlar om eller så..men då jag sitter o lyssnar o tittar på en video med "Social.." så börjar jag höra låten igen..på tvn!! Hur stor är oddsen då..först får jag den skickad till mig..kollar in den på youtube o sen kommer den på tv..?? Ja ja..här är låten iaf..det är ganska långt försnack, men det är rätt ok...nu ska jag ta o försöka sova lite...

Förresten i morrn ska jag gadda mig!!!Wiheeeee!!Lägger upp en bild på konstverket efteråt..promise=)

Inga kommentarer: