söndag 1 maj 2011

Valborg..

Valborgsmässoafton blev en lugn hemmakväll hemma hos älsklingen, med grillning o lite annat gott o lite filmtittande..
I det här fina huset bor Nisse..=)
 
..han fick ha hand om grillningen..(finns det nå tråkigare göra eller??=/)
 ..hans katt Kissen sprang runt oss hela tiden o jamade..

Trots en mulen morgon så blev det ändå soligt o fint på eftermiddagen..men betydligt mycket kallare än förra helgen=(
..en liten smygkik inne hos Nisse. I ett av fönstren hänger en bukett med torkade rosor som jag kickat med bud till honom då vi firade tre månader=)
Såhär ser det ut i ena delen av vardagsrummet..
Ja ja, jag fortsatte med maten..hackade lite sallad..

Gjorde i ordning vitlöksbröd..
Älsklingen fixade köttet som sagt..
Vi drack lite öl..
Japp..till o med jag=P Men bara en!

Jag hade köpt ananas o meloner till efterrätten. Finns det något godare än färsk ananas btw då man är törstig?? Tror inte det!=P
Det blev lite glass till oxo..

..o lite smulade digestivekex ovanpå..mums!
O såhär såg jag ut, trött, osminkad, frusen...ok, en liten pose då..haha..sorry för minen!=P
  En lugn o skön kväll, välbehövlig efter förra helgens bravader o efter veckans sjukdagar..
Hoppas ni oxo hade en fin valborg, fest eller inte fest!=)




Inga kommentarer: